|
![]() ![]() |
چاپ خبر
![]() کتاب: مفاهیم و کاربردهای نوین مدیریت دانش
محصولات مرتبط: کتاب های دانشکده مدیریت و اقتصادموضوعات مرتبط: محصولات دانشی مدیریت دانش
معرفی کتاب:
کتاب حاضر با هدف انتشار تجربیات و دستاوردهای مطالعاتی و پژوهشی مولف در صنعت نفت و دانشگاه شهید بهشتی تدوین شده است. به همین منظور، در فصل اول در خصوص ظهور عصر دانش بنیان و مولفه های آن بحث شده است. در فصل دوم کتاب نیز با رویکرد مفهوم شناسی به تعریف دانش و نوع شناسی آن در منابع مختلف پرداخته شده و ظهور مفهوم مدیریت دانش مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل سوم کتاب به بررسی چرخه های مدیریت دانش و اجزای آن پرداخته شده است. در فصل چهارم نیز مدل های اصلی مدیریت دانش از دیدگاه صاحبنظران مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. فصل پنجم کتاب به بررسی عوامل زمینه ای و زیرساختهای لازم برای پیاده سازی و موفقیت مدیریت دانش پرداخته است. در فصل ششم کتاب نیز با رویکردی استراتژیک به دانش و مدیریت دانش پرداخته شده و الگوهای ارائه شده توسط صاحبنظران مختلف در این زمینه ارائه شده است. فصل هفتم کتاب به مطرح کردن مفهوم شبکه دانش بعنوان یکی از ابزارهای نوین نسل جدید مدیریت دانش در دنیا و ظهور مدیریت دانش2 پرداخته شده است. در فصل هشتم کتاب نیز موردکاوی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت نفتی بریتیش پترولیوم مورد بحث قرار گرفته است. در انتهای این کتاب نیز فرهنگ تشریحی واژگان تخصصی از مفاهیم مرتبط با مدیریت دانش ارائه شده است.
-
1398/10/24 - ٢٢:٠٤ / شماره خبر: ٩٥٦ / تعداد نمایش خبر: 272
1398/10/24 - ٢٢:٠٤ / Code: ٩٥٦ / Number: 272 امتیازدهی ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() برای این خبر نظری ثبت نشده است نظر شما
محصولات دانشی دانشکده
خدمات ما
|
آدرس: تهران - بزرگراه شهید بابایی - دانشگاه جامع امام حسین (ع) - پردیس مرکزی- دانشكده و پژوهشكده مدیریت و اقتصادتلفن تماس: 77105823-021 پست الکترونیکی: ckm@ihu.ac.irتمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) می باشد.همراهان این صفحه: |