|
![]() ![]() |
چاپ خبر
![]() کتاب:مدیریت استراتژیک
محصولات مرتبط: کتاب های دانشکده مدیریت و اقتصادموضوعات مرتبط: محصولات دانشی توسعه و تفکر راهبردیمشخصات کتاب
معرفی کلی کتاب مدیریت استراتژیک، یک رشته مدیریتی میان رشته ای می باشد که تجزیه و تحلیل، تدوین و اجرا را در طلب مزیت رقابتی باهم ترکیب می کند. تسلط بر مدیریت استراتژیک، شما را قادر می سازد تا یک شرکت را به صورت کل ببینید. همچنین شما را قادر می سازد تا مثل یک مدیر عمومی فکر کنید تا کمک کنید شرکت خود را در موقعیت عملکرد برتر قرار دهید. چارچوب استراتژی AFI که در صفحه اول این بخش نشان داده شد، این دیدگاه مدیریت استراتژیک را به تصویر می کشد. در این فصل، کار اصلی ما مطالعه مدیریت استراتژیک می باشد. چند ایده بنیادی درباره استراتژی و مزیت رقابتی را معرفی کرده و سپس نقش کسب و کار در جامعه را مورد توجه قرار میدهیم. در مرحله بعد، نگاه دقیق تری به اجزاء چارچوب AFI انداخته و یک بررسی اجمالی از کل فرایند مدیریت استراتژیک ارایه می کنیم. فصل مقدمه و دیگر فصل ها را با بخشی تحت عنوان، مفاهیمی برای استراتژیستها، به پایان می رسانیم و در آن، برنامه های عملی و نکات قابل توجه درباره موضوعی که در طی فصل بسط داده شده است را ارایه می دهیم. -
1398/11/14 - ٠٩:١٥ / شماره خبر: ١٠٠٦ / تعداد نمایش خبر: 207
1398/11/14 - ٠٩:١٥ / Code: ١٠٠٦ / Number: 207 برای این خبر نظری ثبت نشده است نظر شما
محصولات دانشی دانشکده
خدمات ما
|
آدرس: تهران - بزرگراه شهید بابایی - دانشگاه جامع امام حسین (ع) - پردیس مرکزی- دانشكده و پژوهشكده مدیریت و اقتصادتلفن تماس: 77105823-021 پست الکترونیکی: ckm@ihu.ac.irتمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) می باشد.همراهان این صفحه: |