شنبه ١٥ آذر ١٣٩٩
 


چاپ خبر Print
خبر: حمایت علمی دانشکده از هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

موضوعات مرتبط: محصولات دانشی توسعه و تفکر راهبردی


دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) حمایت علمی خود را از هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (http://17imc.ir) اعلام کرد.

کنفرانس علمی- پژوهشی بین المللی مدیریت که از معتبرترین کنفرانس‌های ملی و منطقه ای است ، هفدهمین کنفرانس خود را آذر ماه سال1399دردانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کنند.  

ویژگی‌های متمایز کنفرانس این سال عبارت است از:
1- حضور اندیشمندان و نظریه پردازان داخلی و خارجی از طریق دریافت مقاله و ارائه سخنرانی؛
2- اطلاع رسانی شبکه‌ای و دریافت مقالات علمی – پژوهشی و ارزیابی آن‌ها  براساس نظرات داوران کمیته‌های دوازده‌گانه علمی؛
3- مشارکت دانشمندان و اندیشمندان حوزه‌های مختلف مدیریت در ارائه دستاوردهای علمی – پژوهشی؛
4- حضور و سخنرانی صاحب نظران ملی و بین‌المللی؛
5- ایجاد فضای دانشی برای تبادل نظریه‌ها و اندیشه‌های نوین میان عرضه‌کنندگان و تقاضا‌کنندگان ؛
6- برگزاری کلینیک‌های مشاوره مدیریتی و نشست‌های تخصصی از صاحب‌نظران حوزه‌های صنعت ،دانشگاه و نهادها برای بررسی مباحث روز کشور؛
7- ایجاد نمایشگاه مجازی تخصصی از کتب، نشریات ناشرین حوزه مدیریت.

سابقه کنفرانس:

بنیان‌گذار این کنفرانس بین‌المللی سالانه، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف می‌باشد. این کنفرانس در چند دوره اخیر با هماهنگی انجمن علوم مدیریت ایران، به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار شده است.


ساختار کنفرانس:

رئیس شورای سیاست‌گذاری: آقای دکتر خدادادحسینی (رئیس انجمن علوم مدیریت ایران)
رئیس کنفرانس: آقای دکتر بهروز دری (دانشگاه شهید بهشتی)
دبیر کمیته علمی کنفرانس: آقای دکتر محمد‌رضا حمیدی‌زاده (دانشگاه شهید بهشتی)
دبیر کمیته اجرایی همایش: آقای دکتر سجاد شکوهیار (دانشگاه شهید بهشتی)

اهداف کنفرانس عبارتند از:
1- تبیین اهمیت و نقش دانش مدیریت در توسعه اقتصادی کشور
2- اشاعه دیدگاه ها، نظریه ها و یافته های پژوهشی داخلی و خارجی در حوزه های مدیریت
3- طرح تجارب برتر سازمان هادر محورهای اصلی کنفرانس
4- معرفی رویکردهای نوین برای اعتلای اثربخشی سازمان ها در راستای تقویت شاخص های اقتصادی و رونق اقتصادی
5- پاسخ گویی به پرسش ها، ابهامات، مشکلات و چالش های پیش روی دست اندرکاران در شرایط کنونی

 

دانلود رایگان متن کامل کتاب های مدیریت و اقتصاد:

Designing a Successful KM strategy

 

اقتصاد نهادگرا


Marketing Research: An Applied Approach

 

Marketing Research, 11th Edition - David A. Aaker

 

Marketing_Strategy_A_Decision-Focused_Ap

 

Principles of Marketing 

 

Service Management and Marketing

 

The Blue Ocean Strategy Reader

 

The AMA Guide to Management Development

 

Fundamentals of Selling

 

Markeiting Strategy

 

Putting Systems To Work

 

KM-Systems and Processes

 

Macroeconomics 

 

Systems_ThinkingCreative

 

The Art of Consulative Selling in IT

 

Strategic management and business policy 

 

International Marketing Analysis

 

Strategic Management 

 

 

-

 

1399/07/25 - ١٠:١٠ / شماره خبر: ١٤٤٢ / تعداد نمایش خبر: 153
1399/07/25 - ١٠:١٠ / Code: ١٤٤٢ / Number: 153
برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 





«نشریات علمی دانشکده»

  فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی          فصلنامه پژوهش‌های مدیریت منابع انسانی          فصلنامه مدیریت اسلامی          فصلنامه علمی پژوهش های راهبردی بودجه و مالی           نشریه علمی پژوهش های مدیریت سیستم

آدرس: تهران - بزرگراه شهید بابایی - دانشگاه جامع امام حسین (ع) - پردیس مرکزی- دانشكده و پژوهشكده مدیریت و اقتصاد

تلفن تماس: 77105823-021    پست الکترونیکی: ckm@ihu.ac.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) می باشد.
همراهان این صفحه:21430